mandag 5. desember 2011

Aller første innlegg :)

Denne bloggen skal i hovedsak handle om hobby og fritidsaktiviteter, men det er ikke umulig at det kommer et og annet innlegg om andre tema. Siden jeg bor langt unna familie og venner i nord, kan det også være greit for de å se innom en gang i blant for å se siste oppdateringer fra sørligere breddegrader, nærmere bestemt Hedmark fylke. 


Jeg hadde først og fremst tenkt å legge ut innlegg av det jeg har produsert av håndarbeide, og da spesielt strikkerier, men også litt sy-prosjekter, heklerier og annet oppdukkende. Jeg har laget en del som jeg ikke har fått tatt bilde av, men jeg må lete gjennom gamle bilder for å se om jeg finner noe... 


Ellers går mye av tida med til familien, men jeg prøver også å legge inn litt tid til trening eller komme meg ut å å være sosial:)


Familien består av mamma (meg), pappa, Magnus (f. -09), Sigurd (f. -10) og Christoffer.


Jeg har ikke veldig store ambisjoner for bloggen, men jeg satser på at den blir til underveis og bedrer seg med tida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar